loading...

طراحي و ساخت انواع محصولات تبليغاتي

طراحي و ساخت انواع محصولات تبليغاتي

بازدید : 235
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تنديس‌هاي پلكسي

استفاده از تنديس‌ پلكسي در رويدادها رواج زيادي دارد و اين امر به خاطر ساختار و شكل ظاهري آنها است. اين نوع از تنديس ظاهري جذاب دارد و مي‌توان آن را در اشكال مختلف ساخت. به راحتي مي‌توان طرح مورد نظر را اجرا كرد و تنديسي مطابق با نيازها توليد كرد تا بتواند در مراسم‌هاي مختلف ارائه شود.

پلكسي نوعي پلاستيك فشرده است كه ظاهري شبيه شيشه و كريستال دارد. پلكسي در انواع مختلف توليد مي‌شود و آنها در رنگ‌هاي متنوع موجود هستند. هر رنگي كه مايل باشيد را مي‌توان براي تنديس‌هاي پلكسي در نظر گرفت. پلكسي به راحتي شكل مي‌گيرد و مي‌توان تنديس‌هايي با اشكال مختلف توليد كرد.

ساخت تنديس‌هاي پلكسي

ماده اوليه اين نوع از تنديس، پلكسي است. مي‌توان تمامي تنديس را از پلكسي ساخت و يا از مواد اوليه ديگري در ساخت آن استفاده كرد. پلكسي قابليت شكل‌پذيري بالايي دارد و مي‌توان آن را به هر شكلي ساخت. با استفاده از ليزر مي‌توان پلكسي را برش داد. زماني كه از ليزر براي برش استفاده مي‌شود، مي‌توان برش‌هايي با طرح‌هاي مختلف ايجاد كرد.

حتي مي‌توان از ليزر با توان كمتر استفاده كرد و فقط يك طرح بر روي تنديس ايجاد كرد. ليزر قابليت ايجاد طرح بر روي پلكسي را دارد و مي‌توان طرح‌هاي زيبايي بر روي تنديس هاي پلكسي ايجاد كرد. حتي مي‌توان با استفاده از ليزر نوشته‌هاي روي تنديس را طراحي كرد. زماني كه تنديس در مراسمي اهدا مي‌شود، معمولا بر روي آن نام رويداد و زمان برگزاري آن ذكر مي‌شود. بر روي برخي از تنديس‌ها، نام فردي كه تنديس به او اهدا مي‌شود، آورده مي‌شود. اين حكاكي را مي‌توان با استفاده از ليزر انجام داد.

مي‌توان مواد ديگري را در ساخت تنديس‌هاي پلكسي به كار برد. در برخي از تنديس‌ها مي‌توان از فلز براي درج نام رويداد و نام فردي كه تنديس به او هديه مي‌شود، استفاده كرد. فلز به صورت يك پلاك بر روي تنديس قرار داده مي‌شود. مي‌توان از هر فلزي استفاده كرد و طرح اين پلاك را به گونه‌اي متفاوت اجرا كرد. استفاده از فلز برنج و مس در ساخت تنديس رواج دارد، اما در صورتي كه مي‌خواهيد تفاوت رنگي زيادي بين فلز مورد استفاده و تنديس وجود نداشته باشد، مي‌توانيد از استيل استفاده كنيد.

حتي مي‌توان پايه تنديس را از مواد اوليه متفاوت از پلكسي ساخت. استفاده از چوب در ساخت انواع مختلف تنديس رواج زيادي دارد و مي‌توانيد در ساخت تنديسي كه ماده اوليه آن پلكسي است نيز از چوب براي پايه استفاده كنيد. چوب داراي رنگ‌هاي تيره و روشن است و بسته طرح تنديس و مواد به كار رفته در آن، مي‌توان از چوبي كه با بقيه قسمت‌هاي تنديس رنگي هماهنگ دارد، استفاده كرد.

ارائه تنديس

مي‌توان در رويدادهاي مختلفي از تنديس براي قدرداني و يا نشان موفقيت استفاده كرد. براي قدرداني از كارمنداني كه وظايف خود را به خوبي انجام داده‌اند و يا فعاليت خارج از برنامه‌اي را به طرزي مناسب، موفق به انجام آن بوده‌اند مي‌توان از تنديس استفاده كرد. اهداي تنديس انگيزه كارمند موفق را بيشتر كرده و كارمندان ديگر را ترغيب به كار بيشتر مي‌كند. هر كارمندي تلاش مي‌كند تا در كار خود موفقيت بيشتري كسب كند تا بتواند در رويداد بعدي مورد تشويق قرار بگيرد.

در صورتي كه تنديس اهدا شده طرح زيبايي داشته باشد، موجب مي‌شود تا كسب‌وكار شما رونق بيشتري پيدا كند. كارمندان تنديس‌هاي اهدا شده را در خانه نگهداري مي‌كنند و براي افراد ديگر نيز رويدادي كه موفق به دريافت تنديس شده‌اند را بازگو مي‌كنند. با اين كار افرادي كه با كسب‌وكار شما آشنا نيستند هم با شما آشنا خواهند شد.

به راحتي مي‌توانيد با يك طرح زيبا و استفاده از مواد اوليه مناسب، تنديسي ارائه دهيد كه باعث رونق كسب‌وكار شما شود و در خاطر افراد بماند. تنديس‌هاي پلكسي ظاهري زيبا دارد و افراد تمايل به دريافت آن خواهند داشت

بازدید : 239
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

طراحي تنديس

طراحي تنديس نقش مهمي در جذابيت و مورد توجه قرار گرفتن آن دارد. البته بايد به اين نكته توجه داشت كه مواد اوليه مورد استفاده در تنديس در برخي از شرايط مي‌توانند محدوديت‌هايي را براي سازنده آن ايجاد كنند. بنابراين قبل از اين كه طرح تنديس را اجرايي كنيد، بايد در مورد مواد اوليه آن هم تصميم‌گيري كنيد تا در زمان ساخت تنديس مورد نظر شما، محصول نهايي مطابق با طرح اوليه باشد.

انواع مختلف تنديس را مي‌توانيد در مراسم و يا رويدادهاي مختلف مشاهده كنيد. هر كدام از آنها از مواد اوليه متفاوتي ساخته شده‌اند. در برخي از آنها از دو يا چند ماده اوليه مختلف استفاده شده و تركيب اين مواد اوليه اگر به درستي انجام شود، نتيجه كار مي‌تواند به خوبي نمايانگر اهداف برگذاركننده‌هاي رويداد باشد. مهم نيست كه از چه ماده اوليه‌اي براي ساخت تنديس استفاده مي‌شود، در صورتي كه در زمان طراحي تنديس به خاصيت موادي كه براي ساخت در نظر گرفته مي‌شود، توجه كافي شده باشد، نتيجه قابل قبول خواهد بود. در صورتي كه تنديس ارائه شده داراي طرح مناسبي باشد و مواد مورد استفاده در آن هم به خوبي شكل گرفته باشند، تنديس ساخته شده به ياد ماندني خواهد شد.

آيا استفاده از چند ماده اوليه در طراحي تنديس الزامي است؟

هيچ الزامي وجود ندارد تا در زمان ساخت تنديس از چندين ماده اوليه استفاده شود. تنديس‌هاي زيادي هستند كه فقط از يك ماده اوليه ساخته مي‌شوند، مانند تنديس‌هاي كريستالي و يا فلزي. در برخي از موارد، استفاده از يك ماده اوليه گران قيمت و براي ساخت تنديس به صرفه نيست و از بودجه‌هاي تعيين شده خارج مي‌شود. تنديس‌هاي ساخته شده از كريستال و فلز قيمت بالاتري از انواع ديگر خواهند داشت.

هر ماده اوليه‌اي قيمتي مخصوص به خود دارد. كريستال و مس قيمت بالايي دارند و اگر از اين مواد اوليه در تنديس زياد استفاده شود، قيمت تمام شده تنديس بالا خواهد رفت. مي‌توان بخش‌هايي از تنديس را از موادي ساخت كه قيمت پايين‌تري دارند. استفاده از چوب در پايه، نمايي متفاوت براي تنديس ايجاد مي‌كند و قيمت تمام شده آن را كاهش مي‌دهد.

حتي مي‌توان از چندين ماده اوليه مختلف استفاده كرد. در صورتي كه در طراحي تنديس دقت كافي شده باشد، مي‌توان تركيبي از مواد مختلف مانند چوب، فلز، كريستال و مواد ديگر را در ساخت تنديس مورد استفاده قرار داد. برخي از قسمت‌هايي كه مورد توجه قرار مي‌گيرند را مي‌توان از مواد مرغوب استفاده كرد. براي قسمتي كه بر روي آن نام رويداد و نام فرد و يا گروهي كه اين تنديس به آنها هديه مي‌شود را مي‌توان بر روي پلاكي از جنس فلز قرار داد. استفاده موردي از فلز باعث مي‌شود تا هم در شكل ظاهري تنديس تغييري زيبا ايجاد شود و هم قيمت تمام شده تنديس بالا نرود.

در صورتي كه تنديس پايه دارد، مي‌توان از چوب براي ساخت پايه استفاده كرد. البته چوب انواع مختلفي دارد و هر نوعي قيمت مخصوص به خود را دارد. چوب‌هايي نيز وجود دارند كه داراي ظاهري زيبا هستند، ولي قيمت بالايي ندارند. حتي مي‌توان از چوب براي پايه تنديس استفاده كرد. استفاده از چوب‌هايي با رنگ‌هاي مختلف، باعث متنوع شدن تنديس خواهد شد.

در زمان طراحي تنديس اگر به خاصيت مواد مختلف توجه شود. طرحي تهيه مي‌شود كه با خاصيت مواد مختلف استفاده شده در تنديس هماهنگ است و مي‌توان به بهترين نحو ممكن، شكل نهايي را مشابه طرح ارائه شده ساخت. قبل از نهايي كردن طرح تنديس، مي‌توانيد با ما تماس بگيرد. مشاوران و كارشناسان با تجربه كه سال‌ها در زمينه طراحي و ساخت تنديس مهارت كافي كسب كرده‌اند، مي‌توانند شما را در ايجاد طرح مناسب و هماهنگ با مواد اوليه مورد نظرتان راهنمايي كنند. با مشاوره قبل از سفارش، مي‌توانيد از هزينه‌هاي طراحي مجدد بكاهيد

بازدید : 231
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بج هاي سينه

بج سينه اندازه‌اي كوچك دارد كه با استفاده از طرح‌هاي زيبايي ساخته مي‌شود. اين بج‌هاي سينه را كارمندان شركت مي‌توانند بر روي لباس يا كت خود نصب كنند و از افراد ديگر متمايز شوند. يكي از كاربردهاي اين بج‌ها، استفاده از آن در نمايشگاه‌ها و يا مراسم مختلف است. اين كار باعث شناخته شدن بيشتر برند مي‌شود و افراد مختلف مي‌توانند از طريق آن با برند شما آشنا شوند. اين بج‌ها به خاطر اين كه بر روي كت و يا لباس كارمندان نصب مي‌شوند، توجه زيادي به آنها مي‌شود و بايد اطلاعات مفيدي را بر روي آنها قرار دهيد.

بج معمولا از فلزهاي مختلف ساخته مي‌شود و اين كار با استفاده از ريخته‌گري انجام مي‌شود. طرح مورد نظر قالب‌گيري شده و فلز درون قالب ريخته مي‌شود. هر طرحي قابل اجرا است و مي‌توان از طرحي استفاده كرد كه با لوگوي شركت هماهنگ باشد. هر قدر اين بج ها با لوگو، نام برند و يا زمينه فعاليت شركت ارتباط بيشتري داشته باشد، بهتر مي‌تواند براي شركت تبليغ كرده و افراد مختلف را به برند جذب كند.

اطلاعات مناسب را بر روي بج قرار دهيد

مي‌توانيد اطلاعات مختلفي را بر روي اين بج‌هاي سينه قرار داد. بايد توجه داشته باشيد كه از قرار دادن اطلاعات زياد پرهيز كنيد. اين كار باعث شلوغ شدن بج مي‌شود و تاثير آن بر روي افراد كاهش پيدا مي‌كند. در صورتي كه طرح نشان متناسب با لوگوي برند شما باشد، مي‌توانيد از تصاوير ديگري بر روي آن استفاده كنيد. البته قرار دادن نام برند نيز مي‌تواند مفيد باشد، به شرطي كه از حروف و نوشته‌هاي ديگري بر روي نشان استفاده نكرده باشيد.

اگر در مراسم خاصي مي‌خواهيد از بج استفاده كنيد، مي‌توانيد لوگو و يا نام مراسم و يا رويداد را بر روي آن قرار دهيد. هميشه بايد دقت كنيد كه بج هاي سينه براي شركت شما ساخته مي‌شود و بايد نشاني از نام برند و يا لوگوي شركت را در خود داشته باشد. از فونتي استفاده كنيد كه خواندن آن آسان باشد. برخي از فونت‌ها به گونه‌اي هستند كه فقط در صورت نزديك شدن به آن قابل خواندن هستند كه براي قرار گرفتن بر روي نشان سينه مناسب نيستند.

در صورتي كه تصميم داريد عكسي بر روي آن چاپ كنيد، عكسي را انتخاب كنيد كه از رنگ‌هاي زيادي در آن استفاده نشده باشد. طرح انتخابي شما بايد تا جاي ممكن ساده باشد و بتواند هدف شما را بازگو كند. عكس‌ها و طرح‌هايي كه استفاده مي‌كنيد بايد با زمينه فعاليت شما هماهنگ باشد و بيننده به راحتي بتواند شركت شما را تشخيص دهد. در برخي از مواقع مي‌توان نام رويداد را بر روي آنها قرار داد. با قرار دادن نام رويداد بر روي بج سينه مورد استفاده شركت شما، شركت نياز خواهد داشت تا براي شركت در هر رويدادي از نشان متفاوتي استفاده كند.

يكي از مواردي كه در هنگام سفارش نشان بايد توجه كرد، سنجاق و يا گيره آن است. از گيره‌اي استفاده كنيد كه به راحتي بتوان آن را بر روي لباس و يا كت نصب كرد و به راحتي و با كمترين زحمت آن را باز كرد. استفاده از گيره‌هاي باكيفيت باعث مي‌شود تا كارمندان تمايل بيشتري به استفاده از آنها داشته باشند. اين گيره‌ها بايد به گونه‌اي باشند كه آسيبي به لباس و يا كت وارد نكنند. استفاده از جنس‌هاي مرغوب باعث مي‌شود حتي در صورتي كه از آنها در هر روز استفاده شود، دوام بالايي داشته باشند و شما مجبور به تهيه مجدد آنها نباشيد.

مي‌توانيد از شركت ديبا نگار برتر انواع مختلف بج را تهيه كنيد و براي مراسم و يا رويدادهاي مختلفي كه شركت شما در آنها حضور دارد، استفاده كنيد. انواع طرح‌هاي مختلف را مي‌توانيد براي اين نشان‌هاي سينه در نظر بگيريد، ما آن را با قيمتي مناسب ارائه خواهيم داد

بازدید : 222
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

استفاده كارمندان از بج هاي سينه

بج سينه نشاني كوچك است كه مي‌توان آن را بر روي يقه و يا آستين كت يا لباس نصب كرد. اين بج‌هاي سينه به گونه‌اي طراحي مي‌شوند كه بتوان آنها را به طور موقت بر روي لباس نصب كرد.

آنها با استفاده از سنجاق يا سوزن مخصوص قابل نصب هستند و معمولا از پشت سفت مي‌شوند و اين گيره‌ها در ظاهر آن تاثيرگذار نيستند.

نشان سينه اندازه كوچكي دارد، اما بر روي آن فضاي كافي براي قرار دادن عكس، نام برند و يا لوگوي شركت وجود دارد.

بج‌هاي سينه را مي‌توان براي استفاده كارمندان در نظر گرفت. با قرار دادن اين بج‌هاي سينه بر روي لباس و يا كت كارمندان در شركت‌ها، نمايشگاه‌ها و يا رويدادها، كارمندان از بازديد كنندگان و مشتريان متمايز مي‌شوند.

در صورت استفاده از طرح‌هاي زيبا و داشتن اندازه مناسب، كارمندان تمايل بيشتري براي استفاده از آنها خواهند داشت.

بج‌هاي سينه از سال‌ها قبل مورد استفاده قرار مي‌گيرند و در رويدادهاي مختلف از آنها استفاده مي‌شوند.

حتي مي‌توان براي كارمندان در بخش‌هاي مختلف از طرح‌هاي متفاوتي استفاده كرد. با اين كار كارمندان هر بخش مشخص مي‌شوند و در صورتي كه آنها با مشتري در ارتباط باشند، مشتريان راحت‌تر خواهند توانست كارمندان را تشخيص دهند.

فوايد استفاده كارمندان از بج هاي سينه

حتي مي‌توان از بج براي قدرداني كارمندان استفاده كرد. در صورتي كه بج سينه‌اي با طرح خاص را براي كارمنداني در نظر بگيريد كه از عهده كارهاي خود به خوبي برآمده باشند، كارمندان تلاش بيشتري خواهند كرد تا بتوانند اين نشان را دريافت كنند.

با هديه دادن آنها به كارمندان موفق، كارمندان مي‌دانند كه تلاش آنها بدون ديده شدن نيست. هر كارمند درك خواهد كرد كه تلاشي كه براي پيشبرد كار شركت انجام مي‌دهد، شركت قدر آن را مي‌داند.

زماني كه كارمندان در مراسم و يا رويدادي شركت مي‌كنند و از بج استفاده كنند، علاوه بر يكپارچگي كارمندان در محل مراسم، باعث تبليغ شركت هم خواهد شد.

افراد بج هاي سينه شركت شما را خواهند ديد و درباره خدمات و يا محصولات شركت شما كنجكاو خواهند شد.

اين كار باعث شناسايي بيشتر برند مي‌شود و در آينده بر موفقيت برند تاثير خواهد گذاشت. در صورتي كه كارمندان رفتار خوبي داشته باشند و يا محصولات و يا خدماتي كه شركت ارائه مي‌دهد، از كيفيت بالايي برخوردار باشد، افراد بيشتري تمايل به استفاده از خدمات و يا تهيه محصولات شما خواهند داشت.

هميشه اين بج‌هاي سينه را از جنس مرغوب تهيه كنيد. مواد اوليه مرغوب دوام بالاي خواهند داشت و تغيير رنگ نمي‌دهند.

هر قدر اين بج‌هاي سينه بتوانند جلوه زيباي خود را حفظ كنند، بيشتر به تبليغ برند و شركت كمك مي‌كنند. البته طرح جذاب نيز در جلب توجه افراد تاثير زيادي دارد.

از طرح‌هاي شلوغ اجتناب كنيد و طرحي را انتخاب كنيد كه در كمال سادگي بتواند پيام روشني براي افرادي كه آن را مي‎بينند داشته باشد و بتواند افراد را به برند شما جذب كند.

يك ديگر از مواردي كه بايد به آن توجه كنيد، گيره نگهدارنده بج است. از گيره‌اي استفاده كنيد كه تاثيري در ظاهر آن نداشته باشد و در پشت بج پنهان شود.

گيره بايد به اندازه كافي نازك باشد كه زماني كه كارمندان از آن استفاده مي‌كنند و بر روي لباس و يا كت خود آن را نصب مي‌كنند، باعث خرابي پارچه لباس نشود.

هر قدر از گيره‌هاي ظريف‌تري در طرحي استفاده كنيد، كارمندان تمايل بيشتري خواهند داشت تا از آن استفاده كنند.

شما مي‌توانيد انواع بج را از ديبا نگار برتر تهيه كنيد. اين بج‌هاي سينه از مواد اوليه مرغوب ساخته مي‌شوند و مي‌توانيد انواع طرح‌هاي مختلف را براي آن سفارش دهيد.

ما نشان‌هاي سينه را با قيمتي مناسب ارائه مي‌دهيم تا بتوانيد براي كارمندان خود آنها را تهيه كنيد

بازدید : 223
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تنديس

استفاده از ماشين‌آلات مدرن براي ساخت تنديس‌ باعث شده طرح‌ها و اشكال مختلفي را بتوان با بهترين كيفيت ساخت. هر كدام بايد طرحي داشته باشند كه نشان‌دهنده رويدادي باشد كه در آن اين تنديس‌ها اهدا مي‌شوند. اگر طرحي را كه انتخاب مي‌كنيد مناسب رويداد باشد، مورد توجه قرار مي‌گيرد و در يادها خواهد ماند. تنديس‌ها مي‌توانند از يك ماده و يا از چندين ماده اوليه ساخته شوند. مواد به كار رفته در تنديس‌ها بايد به گونه‌اي باشند كه علاوه بر زيبايي، ساده هم باشند و از طرح‌هاي شلوغ نبايد استفاده شود. زماني كه يك ماده اوليه بيشترين حجم را داشته باشد، تنديس با آن شناخته مي‌شود، مانند تنديس پلكسي كه در اين نوع از تنديس، پلكسي بيشترين حجم را در ساخت آن خواهد داشت.

تنديس‌ها از سال‌هاي دور تا اكنون نشانگر افتخار، موفقيت و پيروزي بوده‌اند، بنابر اين جاي تعجب نيست كه در طول سال‌ها انواع مختلفي از آنها بوجود آمده باشد. قرن‌ها پيش، تنديس‌ها يك نماد ساده براي موفقيت بودند و در واقع، آنها متناسب با سطح زندگي مردم بودند و بعضي از آنها به روش ريخته‌گري ساخته مي‌شدند، البته در حال حاضر هم موفقيت‌ها را نشان مي‌دهند ولي داراي شكل‌ها و مدل‌هاي گسترده‌تري هستند و با جلوه‌اي بهتر ارائه مي‌شوند.

تنديس شيشه‌اي

در سال‌هاي اخير، شيشه و كريستال به طور فزاينده‌اي در ساخت تنديس در ميان جامعه رواج يافته‌اند، اين بدان علت است كه محصولات بدست آمده داراي طرح‌هاي جذاب و داراي زيبايي خاص خود باشند. به طور معمول اين تنديس‌ها در مراسم هنري و همچنين براي رويدادهاي شركتي مورد استفاده قرار مي‌گيرند و داراي طرح‌هاي مختص به خود و معتبر هستند. چيزي كه اين نوع از تنديس‌ها را جذاب مي‌كند اين واقعيت است كه مي‌توان جزئيات و مشخصات از جمله متن و يا طرح مورد نظرمان را روي آنها حك كنيم، اين باعث مي‌شود كه اين مورد، يك شيء نمايشگر بسيار جذاب باشد. براي كساني كه به دنبال نسخه ارزان قيمت تنديس كريستال هستند، مي‌توانند از تنديس شيشه‌اي كه مدل‌هاي مختلفي از آنها موجود است، استفاده كنند كه در درخشش مانند كريستال به نظر مي‌رسند.

سرديس

يكي از زيباترين شكل‌هاي تنديس بوده كه مجسمه‌اي از سر افراد است. اين تنديس‌ها با استفاده از هنر مجسمه سازي و داراي محبوبيت در مراسم و مناسبت‌هاي هنري، به راحتي نظر مردم را جلب خواهند كرد. يكي از معروف‌ترين آنها جايزه اسكار است. جالب است بدانيد جايزه اسكار را نمي‌توان به هر كسي فروخت. در بعضي شرايط اين گونه تنديس‌ها را فقط مي‌توان به بنياد‌ها يا نهادهاي خاص بشر دوستانه براي جلب حمايت مردم اهدا كرد. معمولا چهره افراد معروف براي ساخت سرديس استفاده مي‌شود و افراد زيادي تمايل به داشتن سرديس دارند. سرديس‌ها در اندازه‌هاي متفاوت توليد مي‌شوند و از اندازه‌هاي كوچك و روميزي تا اندازه بزرگ كه در خيابان‌ها و پارك‌ها نصب مي‌شوند را مي‌توان مشاهده كرد.

تنديس كاپ

اين طرح از تنديس يكي از رايج‌ترين طرح‌هاي بصري تنديس‌ها است، همچنين يكي از رايج‌ترين تنديس‌ها در رويداد‌هاي ورزشي، به خصوص رويدادهاي بزرگ هستند. اين طرح كاپ را مي‌توان در ابعاد كوچك ساخت و بر روي پايه گذاشت و زير آن را لوح تقدير قرار داد. تنديس‌هاي كاپ معمولا در جهان فوتبال بسيار محبوب هستند و اكثر علاقه‌مندان به ورزش با برخي از نمونه‌هاي آن آشنا هستند. در حالي كه اين طرح ممكن است يكي از محبوب‌ترين نمونه‌هاي تنديس‌ها در بازار باشند، اين تنها مورد نيست.

تنديس‌ها در تمام اشكال، مدل‌ها و اندازه‌ها در دسترس هستند، و اين بخشي از چيزي است كه آنها را بسيار جذاب مي‌كند. به دست آوردن اطلاعات بيشتر در مورد ماهيت تنديس‌هاي مختلف و انواع تنديس‌هايي كه در رويدادها، مناسبت‌ها و مراسمي كه آنها اهدا مي‌شوند، و ارزش‌هايي كه مردم به تنديس‌ها مي‌دهند، باعث انتخاب مناسب‌تر براي سفارش تنديس مورد نظرتان مي‌شود.

بازدید : 219
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تنديس

استفاده از تنديس در جاهاي مختلف و براي اهداف متنوع رواج زيادي دارد و مي‌توان در هر جايي نمونه‌اي از آنها را ديد. تنديس‌ها براي قدرداني و يا براي يادبود اهدا مي‌شوند. در مراسم‌هاي مختلف از تنديس‌هاي مختلفي استفاده مي‌شود. حتي مي‌توان در رويدادهاي ورزشي چند نمونه از آنها را در يك رويداد مشاهده كرد. زماني كه مسابقاتي برگزار مي‌شود، به نفرات و يا تيم‌هاي اول تا سوم و در برخي از مسابقات به نفرات و يا تيم‌هاي ديگري به غير از آنهايي كه موفق به كسب مقام‌هاي اول تا سوم شده‌اند از تنديس‌هاي مختلف استفاده مي‌شود.

تنديسي كه براي مقاوم اول در نظر گرفته مي‌شود، با تنديس اهدا شده به مقاوم دوم تفاوت دارد و هر كدام امكان دارد طرح و شكل متفاوتي داشته باشند، اما طرح كلي آنها با هم شباهت‌هايي دارد كه آنها را به هم مرتبط مي‌كند. هر كدام از تنديس‌ها بايد شكل متفاوتي داشته باشند تا افراد با ديدن آنها مراسم و رويدادي كه در آن، اين تنديس ارائه شده را به ياد آورند. ساخت تنديس به روش‌هاي مختلفي انجام مي‌شود و مي‌توان در ساخت آنها از دو يا چند ماده اوليه مختلف استفاده كرد.

ساخت انواع تنديس با مواد اوليه مختلف

مي‌توان تنديس را با استفاده از يك ماده اوليه مانند، كريستال، چوب، فلز و يا پلكسي ساخت. در بسياري از مواقع تنديس‌ها با يك ماده اوليه ساخته مي‌شوند، اما براي ساخت پايه آنها ماده ديگري را به كار مي‌برند. استفاده از مواد مختلف در شكل آن تاثير زيادي خواهد داشت. جلوه‌اي كه از تركيب دو يا چند ماده به دست مي‌آيد، بسيار متفاوت خواهد بود و مي‌توان جزئيات مختلف را با استفاده از تركيب مواد اوليه به گونه‌اي طراحي كرد كه تنديس ساخته شده، طرحي ماندگار داشته باشد.

تركيب فلز و چوب در تنديس‌هايي كه در مراسم ورزشي اهدا مي‌شوند، كاربرد زيادي دارد. مي‌توان از مس يا برنج در ساخت تنديس‌ها استفاده كرد. مقدار استفاده شده مواد مختلف نيز بايد در نظر گرفته شود. براي تنديس‌هاي شيشه‌اي يا كريستالي مي‌توان از پايه چوبي و يا در قسمتي از طرح مورد نظر از فلز استفاده كرد.

لزومي ندارد كه براي ساخت انواع تنديس از يك ماده اوليه بهره برد. تركيب فلز، چوب و مواد پلكسي در تنديس‌ها رواج زيادي دارد. هر ماده اوليه‌اي هزينه مخصوص به خود را دارد و در صورتي كه از چوب و پلكسي براي ساخت استفاده شود، هزينه ساخت انواع تنديس نسبت به ماده اوليه كريستال و فلز كمتر خواهد بود. مقدار مواد به كار برده شده نيز در هزينه نهايي تاثيرگذار خواهد بود.

اگر از مواد اوليه ارزان قيمت در تنديس‌ها استفاده بيشتري شود، بايد قيمت كمتري را پرداخت كنيد. اگر تنديسي كه طراحي مي‌كنيد، از كريستال به مقدار زياد در ساخت آن استفاده شده باشد، هزينه ساخت آن بالا خواهد رفت. نيازي نيست تا براي به دست آوردن بهترين نتيجه و تاثير، حتما از مواد گران قيمت استفاده كنيد، مي‌توانيد با انتخاب طرح مناسب، جلوه مورد نظر خود را براي تنديس ايجاد كنيد.

طرحي را انتخاب كنيد كه نشاني از رويداد و يا مراسمي كه در آن، اين تنديس اهدا مي‌شود، داشته باشد. طرح بايد به گونه‌اي باشد كه از عناصر زيادي در آن استفاده نشده باشد. مي‌توانيد براي به دست آوردن بهترين نتيجه با مشاوران ما تماس بگيريد. مشاورين با تجربه، بهترين طرح را به شما پيشنهاد خواهند داد و نسبت به رويداد و يا مراسم شما، مواد اوليه مختلف را به كار مي‌گيرند. در صورتي كه از قبل، طرح را مشخص كرده باشيد، ما براي شما با استفاده از بهترين مواد اوليه و با مناسب‌ترين قيمت تنديس مناسب را مي‌سازيم. طرح‌هاي شما را در كمترين زمان و با بهترين كيفيت خواهيم ساخت.

بازدید : 235
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نشان

نشان سينه كاربردهاي متنوعي دارد و مي‌توان از آن براي ايجاد تفاوت استفاده كرد. اين نشان علاوه‌بر مصارف تزئيني، علامتي است كه افرادي كه با يك شركت و يا سازمان در ارتباط هستند بر روي لباس و يا كت خود آنها را نصب مي‌كنند. نشان‌هاي سينه متفاوتي را مي‌توانيد در بازار پيدا كنيد و در صورتي كه آنها را براي استفاده كاركنان شركت و يا سازمان خود در نظر مي‌گيريد، با طرح‌هاي متنوع زيادي مواجه خواهيد شد. اين نشان‌ها را مي‌توانيد از طرح‌هايي كه ارائه مي‌دهيد، نيز بسازيد.

نكاتي كه در هنگام ساخت نشان هاي سينه بايد در نظر داشت

طرح نشان مي‌تواند برگرفته از لوگو يا شعار شركت باشد و يا فقط براي استفاده تزئيني آن را سفارش داد. اين نشان‌هاي سينه طرفداران زيادي دارند و در مراسم‌ها و رويدادها، آنها را مي‌توانيد بر روي لباس و كت بسياري از افراد مشاهده كنيد. استفاده از رنگ‌هايي كه با هدف شما سازگار باشند، از اهميت زيادي برخوردار است و سعي كنيد از رنگ‌هايي استفاده كنيد كه زيبا باشند و افراد تمايل داشته باشند آن را به لباس و يا كت خود نصب كنند.

بج هاي سينه را مي‌توان از مواد مختلفي ساخت. در صورت استفاده از فلز در ساخت اين بج‌ها، توليدكنندگان از روش ريخته‌گري استفاده مي‌كنند تا بتوانند شكل مورد نظر را ايجاد كنند. در برخي از مواقع، ساخت نشان با استفاده از برش انجام مي‌شود و طرح انتخابي از قطعه اصلي برش‌داده شده و عمليات بعدي توليد اجرا مي‌شود. در ساخت اين نشان‌هاي سينه مي‌توان از چند ماده اوليه استفاده كرد و تركيبي از روش‌هاي توليد، مانند ريخته‌گري و برش‌كاري را بر روي آن انجام داد.

بعد از ساخت اين نشان‌هاي سينه عمليات ديگري نياز است تا بتوان از بج استفاده كرد. اكثر اين نشان‌هاي سينه، طرحي بر روي خود دارند كه ايجاد اين طرح به روش چاپ و يا اسيدكاري ميسر خواهد بود. در صورتي كه از روش چاپي براي ساخت بهره ببريد، مي‌توانيد انواع مختلف طرح‌ها را با رنگ‌هاي متفاوت بر روي آن اجرا كنيد. لوگو و يا تصوير دلخواه به راحتي قابل انجام خواهد بود.

در روش اسيد كاري، كه معمولا بر روي نشان‌هاي سينه فلزي تاثير بالاتري دارد، لايه‌اي از فلز توسط اسيد برداشته مي‌شود. قسمت‌هايي كه نيازي نيست تا اسيد بر روي آنها تاثير بگذارد، با استفاده از مواد مخصوص ضد اسيد، پوشانده شده و تمامي محصول در اسيد فروبرده مي‌شود. با اين كار به مرور زمان، قسمت‌هايي از فلز كه پوشش ندارند، در اسيد حل مي‌شوند و فرورفتگي‌هايي بر روي فلز ايجاد مي‌شود. در انتها اين نشان توسط آب شسته شده و آماده رفتن به مرحله بعدي مي‌شود.

در اسيدكاري هيچ رنگي به محصول اضافه نمي‌شود و فقط ايجاد پستي و بلندي با اسيد انجام مي‌شود. اگر مايل بوديد طرح شما از رنگ‌ها براي تزئين استفاده كند، بعد از اسيدكاري مي‌توان اين نشان‌هاي سينه را رنگ كرد. البته بايد در نظر بگيريد كه تركيب رنگ‌ها به گونه‌اي باشند كه طرح كلي را زيبا و قابل استفاده كنند.

نشان هاي سينه اندازه‌هاي متفاوتي دارد و مهم‌ترين نكته در مورد آنها، هماهنگي با لباس، شلوار و كت است. در مراسم رسمي از نوعي استفاده كنيد كه اندازه بزرگي ندارد و تا حد امكان طرحي ظريف داشته باشد. بج بدون رنگ در صورتي كه فلزي كه در ساخت آن استفاده شده آلياژ مناسبي داشته باشد، جلوه متفاوتي به شما خواهد داد. مي‌توان براي انواع بدون رنگ آنها از روش اسيد كاري بهره برد. به راحتي مي‌توان اين نشان‌ها را با طيف گسترده‌اي از لباس‌ها و كت‌‌هاي متفاوت مورد استفاده قرار داد.

در صورت استفاده از اپوكسي، اين محصولات جلوه‌اي بهتر پيدا مي‌كنند و افراد تمايل بيشتري خواهند داشت تا از آنها استفاده كنند. هر طرح و رنگي، اگر به طرز مناسب در كنار هم قرار بگيرند، موجب استقبال افراد خواهد شد

بازدید : 246
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

سنجاق سينه

معمولا مردم هر روز كه از خواب بيدار مي‌شوند، يك سري كارهايي را انجام مي‌دهند تا بتوانند يك روز خوبي داشته باشند. بعد از يك سري از كارها از جمله خوردن صبحانه، نوبت به انتخاب لباسي است كه بتوانيد با آن، كارهايي كه در يك روز بايد انجام دهيد را به پيش ببريد. از نظر انتخاب لباس، مردم با يك سوال بزرگ‌تر روبرو هستند. براي بالا بردن اعتماد به نفس خود و حرفه‌اي به نظر رسيدن، چه رنگ و نوع كت و شلوار و پيراهن را بايد انتخاب كنند؟ آيا بايد در يك جلسه كاري شركت كنند و نياز به نشان سينه دارند يا نه.

معمولا، انتخاب لباس يكي از كارهاي وقت‌گير و البته در صورتي كه بتوانيد انتخاب مناسبي داشته باشيد، لذت‌بخش است. اين انتخاب لباس فقط محدود به انتخاب شلوار، لباس و كت نيست و بايد به متعلقاتي كه به همراه مي‌بريد، مانند ساعت، گردن‌بند و سنجاق سينه كه مي‌توان با لباس‌ها همراه داشته باشيد نيز فكر كنيد. بنابراين در زمان تصميم‌گيري براي كارهاي روزانه خود، در صورت لزوم از چه لوازم جانبي بايد استفاده كرد؟

هميشه چيزهاي كوچك تفاوت‌ها را ايجاد مي‌كنند. امروزه در محيط كار، همه از لباس، پيراهن و كت به عنوان پوشش استفاده مي‌كنند. آنها اغلب موارد كوچكي هستند كه شخصيت و فرهنگ افراد را نشان مي‌دهند و به شما كمك مي‌كنند از بقيه متمايز شويد. براي اكثر مردم، رعايت اين موارد كوچك باعث جلب نظر مثبت آنها خواهد شد. چيزي كه امروزه كمتر ديده مي‌شود و باعث جذاب‌تر شدن مي‌شود، گزينه سنجاق سينه است.

در مورد سنجاق سينه بيشتر بدانيد

سنجاق سينه نوعي از لوازم جانبي است كه در چند دهه گذشته محبوبيت زيادي پيدا كرده و مجموعه‌هاي لوكس اين سنجاق‌هاي سينه واقعا نظرات را به خود جلب مي‌كنند. سنجاق‌هاي مختلف فلزي و نشان‌هاي مختلف، احساس يكپارچگي كلي را تقويت مي‌كنند و عميقا مردم آنها را دوست دارند. اگرچه اين موارد را مي‌توان در قيمت‌هاي مختلف تهيه كرد.

خوشبختانه، اضافه كردن يك وسيله كوچك مي‌تواند به طو كلي ظاهر و جلوه پوشش شما را تا حد زيادي تغيير دهد. از زمان قديم، مردم هميشه علاقه داشته‌اند يكي از اين سنجاق‌هاي سينه را بر روي سينه سمت چپ خود نصب كنند.

نكته جالب در مورد سنجاق‌هاي سينه اين است كه براي هر نوع كاربري مناسب هستند. من از يك سنجاق سينه تا زماني كه خيلي احمقانه و جلف نباشد، استفاده مي‌كنم. از طرف ديگر، در اغلب اوقات، مردم يكي از آنها را در مراسم‌هاي شبانه استفاده مي‌كنند. يك جليقه اسپرت كه بدون كراوات پوشيده شده است، مي‌تواند به طرز شگفت انگيزي با يك بج سينه حلقه‌اي، منحصر به فرد به نظر برسد و همچنين مي‌تواند به عنوان مثال يك راه حل عملي براي استفاده در روي كت باشد.

با عرضه در انواع مختلفي از اشكال و مواد موجود، گزينه‌ها در اين زمينه تقريبا نامحدود هستند. با اين وجود چند نكته وجود دارد كه من توصيه مي‌كنم قبل از اضافه كردن يكي از اين موارد به لباس خود در نظر داشته باشيد.

سعي كنيد بيش از حد از اين سنجاق‌هاي فلزي بر روي پوشش خود استفاده نكنيد و آنها را در كنار جواهرات ديگر قرار ندهيد. مثلا سعي كنيد كه لباس‌هاي خود را با يك سنجاق كوچك حلقه‌اي مطابقت دهيد يا فقط بر روي كت، سنجاقي را نصب كنيد.

هنگام حضور در يك مناسبت رسمي، ممكن است به شما توصيه شود كه از يك سبك محافظه كارانه‌تر استفاده كنيد. به طوري كه به اندازه كافي جذاب باشد نه در اين حد كه توجه همه را به خود جلب كند. سعي كنيد از رنگ‌هاي تيره‌تر با الگوي يكپارچه و طراحي ثابت استفاده كنيد.

اطمينان حاصل كنيد كه سنجاق‌هايي كه انتخاب مي‌كنيد با طرح جيب‌هاي كت شما همخواني داشته باشد. اگر رنگ و طراحي جيب كت شما داراي رنگ و طرح خاص و چشمگيري است، يك سنجاق سينه ساده با كلاهك كوچك‌تر بهتر از يك سنجاق سينه بزرگ و رنگي عمل خواهد كرد. اگر دوست داريد از سنجاق‌هاي بزرگ و رنگارنگ استفاده كنيد، آن را به شيوه‌اي محافظه كارانه‌تر به سر جيب لباس اضافه كنيد تا طرح كلي پوشش شما را بهم نريزد.

به ياد داشته باشيد كه سنجاق ​​هاي حلقه‌اي را نبايد فقط بر روي كت و شلوار استفاده كنيد. همچنين مي‌توان از آنها بر روي ساير انواع لباس‌ها استفاده كرد. لبه جيب پيراهن و حتي جيب‌هاي پالتو نيز عرصه‌هاي مناسبي براي نصب اين سنجاق‌هاي سينه هستند.

سنجاق‌هاي سينه نوعي از لوازم جانبي هستند كه هنوز به طور گسترده مورد استفاده قرار نمي‌گيرند و پيدا كردن يكي از آنها تا حدودي دشوار است. به نظر مي‌رسد اكثر فروشگاه‌هاي خياباني تا حد زيادي اين لوازم جانبي را ناديده گرفته‌اند. با ما تماس بگيريد تا انواع مختلفي از اين سنجاق‌هاي سينه را به شما ارائه دهيم. ما زمان زيادي را صرف طراحي و تهيه بهترين سنجاق‌هاي سينه كرده‌ايم. با تمركز بر طرح‌هاي جديد و منحصر به فرد در كنار مجموعه‌اي از موارد دلخواه قديمي، گزيده‌اي از سنجاق‌هاي ينه را براي خريد مناسب در اينجا و به صورت تحويل مستقيم به شما ارائه خواهيم داد. به طور كلي در جستجوي شما صرفه‌جويي مي‌شود و به شما اين امكان را مي‌دهد زمان بيشتري را براي انجام كارهاي مفيد ديگر خود صرف كنيد

بازدید : 251
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

انواع تنديس

انواع مختلف تنديس پلكسي در مراسم‌هاي مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرند. هر تنديس نشاني از كوشش و انجام كاري شايسته است كه به افراد اهدا مي‌شود. تنديس بايد ظاهري زيبا داشته باشد تا مورد توجه اشخاص قرار بگيرد. با داشتن ظاهري زيبا، شخصي كه اين هديه را دريافت كرده، آن را در جايي قرار مي‌دهد كه در معرض ديد باشد و اشخاص ديگري اين موفقيت را ببينند. اين نشان افتخار را مي‌توان از مواد اوليه مختلف ساخت و در مراسم‌ها و رويدادها از آن استفاده كرد.

نيازي نيست تا براي ساخت تنديس فقط از يك ماده اوليه استفاده كرد. برخي از طرح‌ها از دو ماده اوليه مشابه و يا مختلف براي ساخت اين نشان بهره مي‌برند و تنديس‌هايي هم وجود دارند كه از چندين ماده اوليه در ساخت آنها استفاده شده است. براي نام‌گذاري تنديس‌ها، جنس آن مورد توجه قرار مي‌گيرد و به تنديسي كه از پلكسي در ساخت آن استفاده شده، تنديس پلكسي مي‌گويند و انواع كريستالي آن به تنديس كريستال معروف هستند.

برخي تنديس‌ها از چندين ماده در ساخت آنها استفاده شده، اما يكي از اين مواد درصد بيشتري از تنديس را شامل مي‌شود. ماده اوليه‌اي كه درصد بيشتري را شامل مي‌شود، در نام‌گذاري تاثيرگذار است و تنديسي كه ماده قالب آن فلزي است، هر چند كه پايه‌اي چوبي داشته باشد و يا در كنارها از پلاستيك استفاده شده باشد. تنديس فلزي نام‌گذاري مي‌شود.

موادي كه در ساخت تنديس مورد استفاده قرار مي‌گيرند

تنديس را مي‌توان از مواد مختلفي ساخت، اين مواد شامل، كريستال، پلكسي، فلز مس، فلز برنج، چوب و طيف گسترده‌اي از مواد ديگر. همان طور كه در بالا گفته شد، با تركيب مواد اوليه مختلف مي‌توان جلوه‌اي متفاوت ايجاد كرد و يا با بهره بردن از يك ماده اوليه محصولي يك دست ساخت.

تنديس‌هاي كريستالي جلوه‌اي منحصربه‌فرد دارند. اين مواد نور را از خود عبور مي‌دهند و در لبه‌هاي برش‌ها و زاويه‌ها، نور منحرف مي‌شود. مي‌توان از طرح‌هاي مختلفي در ساخت اين نوع از نشان استفاده كرد. شكل مورد نظر را مي‌توان با قالب‌گيري و تراش به دست آورد. مي‌توان گفت كه محدوديتي در تراش تنديس‌هاي كريستالي وجود ندارد.

تنديس‌هاي ساخته شده از پلكسي تقريبا درخشندگي كريستال را دارند، اما با هزينه‌اي كم‌تر. از پلكسي شفاف، كدر و رنگي مي‌توان در ساخت انواع تنديس استفاده كرد. تركيبي از جنس‌هاي مختلف پلكسي مي‌تواند به ايجاد يك طرح زيبا كمك كند. پلسكي در برابر ضربه مقاومت بيشتري دارد و مانند كريستال نمي‌شكند. تراش پلكسي به خاطر نرم‌تر بودن آن، نسبت به كريستال راحت‌تر خواهد بود.

از فلزهاي مس و برنج در تركيب با ماده‌اي ديگر استفاده زيادي مي‌شود. اين مواد را هم مي‌توان به صورت يكپارچه براي ساخت تنديس استفاده كرد. البته بايد توجه داشت كه فلزات وزن زيادي دارند و تنديس‌هايي كه با استفاده از آنها ساخته مي‌شوند در صورتي كه اندازه بزرگي داشته باشند، سنگين خواهند شد. تركيب اين فلزات با ديگر مواد نتيجه بهتري خواهد داشت و مورد توجه افراد مختلف قرار خواهد گرفت.

انواع مختلف چوب قابليت استفاده در تنديس را دارند، اما از چوب، بيشتر در ساخت پايه و يا تكيه‌گاه استفاده مي‌شود. چوب‌ها انواع مختلفي دارند و هر كدام رنگ منحصربه‌فردي دارد. چوب به راحتي قابل بريدن و تراش دادن است. هر طرحي را مي‌توان بر روي چوب اجرا كرد. حتي مي‌توان از تركيبي از چوب‌هاي مختلف بهره برد و قسمت‌هاي مختلف را با رنگ‌هاي متفاوت تزئين كرد.

ما در ديبا نگار برتر انواع تنديس‌هاي مختلف را با استفاده از مواد اوليه مرغوب و قيمت‌هايي مناسب ارائه مي‌دهيم. مي‌توانيد قبل از ساخت انواع تنديس با مشاوران ما تماس بگيريد تا آنها شما را در انتخاب مناسب‌ترين نوع راهنمايي كنند و در صورت نياز، از مراحل اوليه طراحي تا ساخت آن را براي شما انجام دهند

بازدید : 237
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تنديس

ساخت تنديس در اين روزها رواج زيادي پيدا كرده و مي‌توان آنها را در هر جايي مشاهده كرد. تنديس‌ها به اشياء دوست داشتني تبديل شده‌اند و مي‌توان گفت كه بيشتر افراد دوست دارند يكي از آنها را داشته باشند كه نشان‌دهنده پيشرفت و انجام كارها به نحو مناسب است. براي شركت‌هايي كه در رويدادهاي داخلي خود از تنديس‌ها براي نشان دادن عملكرد موفق يك كارمند استفاده مي‌كنند، انتخاب تنديس مناسب مي‌تواند يكي از مهم‌ترين كارها باشد. تنديس‌هاي انتخاب شده بايد به اندازه كافي زيبا باشند تا بتوانند نماينده خوبي از شركت و رويدادي باشند كه اين تنديس در آن اهدا شده است.

براي توليد تنديس مي‌توان از مواد اوليه مختلف استفاده كرد. در ساخت آنها مي‌توان از يك، دو يا چند ماده مختلف بهره برد. مهم زيبايي نهايي و متناسب بودن با هدف است. يكي از نمونه‌ها، كريستال است كه ظاهري زيبا دارد و حس مدرن را القا مي‌كند. اين تنديس‌هاي كريستالي از كريستال اپتيك ساخته مي‌شوند كه يكي از مواد خالص و معتبر است كه در عين حال سادگي، جلوه‌اي شيك دارد. مي‌توان از آنها در انواع مراسم مختلف با موضوعات مختلف استفاده كرد.

در زمان انتخاب طرح بايد دقت بسياري داشت و طرحي را انتخاب كرد كه افراد با ديدن آن، شركت شما را به ياد آورند. تنديس‌ها بايد به بهترين نحو هدف رويداد را توجيه كنند و هماهنگي كامل را داشته باشند. زماني كه افراد به تنديس‌هاي شما نگاه مي‌كنند بايد به اين نتيجه برسند كه تنديسي را كه شما ارائه كرده‌ايد، مناسب‌ترين نمونه براي هدف شما است و طرح و رنگ آن با رويداد شما كاملا هماهنگي دارد.

يكي از عوامل در يك رويداد مربوط به تنديس‌هاي ارائه شده است. اين تنديس‌ها بايد از طرحي استفاده كنند كه زماني كه به افراد هديه داده مي‌شود، احساس خوبي داشته باشند و بتوانند به عنوان يك موفقيت آن را به ديگران نشان دهند. استفاده از مواد مرغوب جلوه آن را بهتر خواهد كرد و افراد ارزش بيشتري براي آن قائل خواهند بود.

تاثير بيشتر تنديس با طراحي مناسب

داشتن يك تنديس زيبا به انتخاب مواد اوليه مرغوب در كنار طراحي مناسب بستگي دارد. در صورتي كه از مواد اوليه مرغوب استفاده كنيد ولي طراحي مناسبي را در نظر نگيريد، نتيجه كار تاثير خوبي بر روي مخاطب شما نخواهد داشت. با ما تماس بگيريد تا طراحان با تجربه و حرفه‌اي در طراحي تنديس به شما كمك كنند تا بتوانيد بهترين نتيجه را از ارائه اين تنديس‌ها به دست آوريد.

با انتخاب طرح مناسب، افراد تمايل بيشتري دارند كه با تلاش بيشتر، آن را به دست آورند و با افتخار به ديگران نشان دهند. يك تنديس كه از مواد اوليه مرغوب ساخته شده باشد، شفافيت و اصالت مخصوص به خود را به افراد القا مي‌كند و اشخاص مشتاق خواهند بود تا درباره رويدادي كه اين نشان را هديه گرفته‌اند به ديگران توضيح دهند.

تنديس‌ها را بايد به گونه‌اي ساخت كه افراد تمايل داشته باشند براي به دست آوردن آنها، بهترين عملكرد را ارائه دهند. زماني كه از اين تنديس‌ها براي قدرداني از كارمندان موفق استفاده مي‌شود، راندمان كار شركت بالاتر خواهد رفت. هر كارمندي سعي مي‌كند كار بهتري انجام دهد تا شرايط به دست آوردن اين تنديس‌ها را داشته باشد. تنديس‌ها را مي‌توان به اشكال مختلف ساخت، اما بايد هميشه طرح و شكل انتخابي با زمينه فعاليت شركت و هدف رويداد همخواني داشته باشد.

مي‌توان در طراحي تنديس نام و لوگوي شركت را هم به كار برد. از فونت‌هاي مناسب و زيبا استفاده كنيد تا مكمل طراحي شما باشد. حتي رنگ نوشته‌ها هم در زيبايي آن تاثيرگذار خواهد بود. از رنگي استفاده كنيد كه به خوبي نوشته شما خوانده شود و چشم نواز باشد. با ما تماس بگيريد تا انواع تنديس‌هاي مرغوب را با طرح‌هاي سفارشي و با بهترين كيفيت به شما ارائه دهيم.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 115
  • بازدید کلی : 9873
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه